torsdag 25 juni 2015

Premiär!!

Herr Traktor äger en husbil sen många år tillbaka. Jag har aldrig åkt och/eller sovit en husbil förut. Nu har vi gjort vår premiärtur med husbilen. Vår premiärtur gick till Öland. Summa summarum så gick premiären för min, och vår, del jättebra. 
Tänk att man kan göra saker för första gången i sitt liv vid min ålder!!
 !! Jag lägger till detta fordon under fliken "Byggnader och maskiner" !!
På Öland finns delar av Pappa Vilds släkt och dessutom fanns familjen Vild själv på ön när vi var där. Trevlig grillkväll, fin shopping och en god tacos-middag blev vi bjudna på, innan vår korta visit var till ände. Men vädret kunde ha bjudit på något bättre!!
Med hem från Öland kom några marschallhållare och en vit Agapantus.
Äkta Ölands-sten!

Stengods

Den nedersta blev nog favoriten! Köpt på Alséns i Färjestaden.
Vid nästa tur till Öland köper jag nog en "kompis" till den här. Bilden är från hemsidan.
 

Inga kommentarer: