onsdag 25 mars 2015

Hjärtat i halsgropen!

Luna Ek med bloggen “Luna Eks trädgårdsblogg” gjorde mig uppmärksam på att “Lavendel & Salvia” finns med bland de 10 bloggar som Expressens bilaga “Leva  & bo” tycker att man ska följa.
Hoppsan, det hade jag ingen aning om, men så himla kul!!!!!!!!!
safe_image
Min blogg är i fantastiskt gott sällskap och de flesta av bloggarna följer jag redan, men nu blir det att lägga till några fler som finns på listan.
Mme T
PS … med man och son … stämmer inte riktigt. Herr Traktor och jag är bara sambos och unge herr Traktor är “bonusson”. DS 

3 kommentarer:

Luna Eks Trädgårdsblogg sa...

Inte sant! Såg att Expressen hade varit inne hos mig igår annars hade jag aldrig sett det. Brukar inte köpa Expressen och inte heller Leva och Bo. Hur blir inte gensvaret då den kommer ut på lördag då?


Gillar din nya blogglook och Mme Traktor i snyggaste skrivstilen är riktigt fräckt och fyndigt.
Kram Luna

Anmaja sa...

GRATTIS till utmärkelsen!
Va kul att bli uppmärksammad på det sättet.
Hoppas du har det bra och lycka till med allt.
/Anna
Här och ingen annanstans hittar du min blogg; blogg.omakastengods.se

Anonym sa...

Visste du inte att du skulle vara med på listan?! Jätteroligt att de uppmärksammar din blogg, hoppas fler läsare hittar hit! Grattis!